შეფასების რუბრიკა

საკლასო დავალების შეფასების რუბრიკა
დავალების ტიპები:  1. საკითხის განხილვა/დისკუსია
                                      2. ექსპერიმენტი
                                      3. მონაცემების აღრიცხვა/დამუშავება
                                      4. საველე/გასვლითი სამუშაოები და სხვა
ფასდება შემდეგი უნარები: 1.სააზროვნო უნარ-ჩვევები 
                                                     2.კვლევის უნარ-ჩვევები  
                                                     3.პრობლემის გადაჭრის უნარ-ჩვევები
                                                    4.სოციალური უნარ-ჩვევები
                                                     5.კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები
                                                    6.თვითმართვის უნარ-ჩვევები


თარიღი
ექსპერიმენტის შეფასება

შეფასების კრიტერიუმები




მოსწავლე
კვლევის მიზნის განსაზღვრა
0-2
საჭირო ინვენტარის განსაზღვრა 0-1
კვლევის შედეგების ვარაუდი
0-1
კვლევის მიმდინარეობის აღწერა 0-2
მონაცემების აღრიცხვა
 0-1
მონაცემთა ნალიზი
 0-2
დასკვნია გამოტანა 0-1
ქულათა მაქსიმალური დაოდენობა
10
1.








2.








3.








4.








5.








6.








7.












კომენტარი: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------შეფასების

No comments:

Post a Comment